God morgon!

Ny dag, soligt väder men ändå inte på humör efter går dagen. Men det som hände igår kommer lösa sig så småning om. Nå idag hade jag tänkt gå en promenad in till stan och gå typ till stranden, sandra skulle komma dit efter hon slutat. Får se om hon kan göra mig på bra humör.

Sen ska min bil säljas. Dock ska den tydligen stoppas i mitt namn så då har jag inte råd att ha kvar den så jag säljer den nu så fort som möjligt. Dock kommer det då ta längre tid innan jag får körkort som är lite små deppigt men jag klarar mig nu så varför inte sen också? Flyttar man till luleå går det bussar men det är jobbigare om man ska någon stans längre telexempel söderut eller till någon släkting som inte bor i luleå. Nåväl, ska försöka lösa allt men bilen ska då säljas.
:P

Nu ska jag börja fixa mig och sen bege mig mot stan.
Ha det bäst. Kram


Kommentarer
Postat av: Marlena - matildas mamma

vet inte riktigt hur lång hon är. om jag kommer ihåg rätt så var hon 66cm senast vi var på bvc. så hon är väl mellan 68-70 nu gissar jag. lång tjej. hon ligger lite över genomsnittet.

2009-05-29 @ 13:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0