God morgon

Vaknade 05:30, kunde inte somna om och ville ville ha mat. Har bytit sängkläder, städat, packat lite men är inte helt klar och så har jag hunnit att färga håret! *Yeeah* Det skulle bli ljusa slingor men det vart inte så bra så får nu hitta på något annat. haha.. Nåväl, Min syrra mia ringde nyss och hon,brorssan, hans tjej sophie och sonen nils är i happis och så ska vi på IKEA! Jag och wille ska hänga med och umgås lite och så får ju nils träffa sin kusin =) Nils är snart 1 år om jag kommer ihåg rätt eller så är han 1 år. *skäms* Jag har inte så bra koll, det är inte ofta man träffar och umgås med brorssan eller syrran. Syrran bor ju i Umeå och brorssan i Luleå.

Men nu ska jag göra oss klara så man sen kan börja gå mot IKEA!
Bilder och skrivandes kommer när jag kommit hem =)

*Puss på er*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0