Härligt väder!

Nu är jag glad! Och har varit med sandra, gick ner till stranden och satt där med wille och pratade om olika saker. Det kändes hur skönt och kul som hälst att få umgås med någon. Hari nte umgåts med sandra på jag vet inte hur länge sen men ändring ska det bli.. *Hehe* Ska förbi henne senare idag har vi bestämt. Sandra och micke är dom just nu som fick mig att vara lite glad iaf. Wille är lite snorig menhar blivit mycket bättre sen i början av veckan så det ska inte vara nå problem att fara förbi henne ikväll. Bara inte hon och johan "tar wille" HAHAH. *Skämtar* Inte får dom ta wille men dom får umgås med oss. HAhaha..

Nä men nu ska jag gå oc hta en kopp kaffe och vänta på att wille vaknar. =)

Här är några bilder från idag, mer kommer ikväll..


Sandra och wille. Han ville då inte ligga i vagnen när den var still så sandra tog upp honom så vart han glad och somnade om. Det var inge bra att sitta i solen men sandra fick vända sig så wille inte hade solen på sig så :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0