Helt vanlig söndag

Igår var hela dagen igång. Dagen började med att fara till mormors kalas, kom hem och for efter 40 min till stan för att se balen. Fan när man väl tänker så skulle jag också ståt där igår men jag gick om och nu har jag tagit paus med skolan. *Tråkigt värre* Det var ganska svårt att fota när dom gick så fort. Men några bilder vart hyfsat bra iaf. Inget jag ska klaga på.
Mot kvällen tog emma och fredde med wille ut på en promenad en sväng och han inte fata förbi sandra. *illa* Men ska fara förbi snart om någon dag. Har lovat så många gånger men inget blir av. Det är alltid något som stoppar, telexempel att pappa och mamma bestämmer att jag inte får ta med wille, det kan göra mig lite små sur. men men..

Idag blir det lugn dag. Ska snart ut med wille en liten sväng, när han sen sover ska jag ta och städa lite i mitt rum. Det behövs värkligen men måste fixa mer plats. Men letar just nu lägenhet, iaf lite smått men jag har funderat och det är dags att flytta. Nu hinner jag inte skriva nåmer..
Herrå


 
 
 

 
 
 

 

Emma och fredde efter balen!
Mer bilder kommer ikväll från helgen =)

Kommentarer
Postat av: e

hehe tacktack ;d hade oxå sådär för ett år sen kanske :p o ville ha tbx de :p

2009-05-31 @ 21:05:03
URL: http://emsuu.blogg.se/
Postat av: e

hehe, nå de e ba googla fram nå fint hehe ;D

2009-06-01 @ 07:06:03
URL: http://emsuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0