Ska man kanske sova nu..?

Sitter vid datorn och läser lite olika bloggar medans man har tid. *Haha*
Wille ligger i sängen och sover så sött undertiden, borde själv sova men är inte alls trött och imon då jag måste vara pigg. Nåväl, tänkte berätta lite snabbt vad man gjort idag.. Det har varit sjukt varmt, minst 19,1 visade så jag och wille har varit lite på stan. Men vid 19:00 for jag och emma till maxi, köpte en ny film, sen tog vi några varv i stan.. Kände igen några men snacka det kändes som man inte har varit i happis på länge. Kändes konstigt men kul =) *HAHA*
Sen hade ju emma bra musik i bilen också så det kunde ju inte bli bättre. Mamma tog hand om wille en timme under tiden jag inte var hemma.´Mer har jag väl inte gjort idag?
Mer änn att pratat i telefon med ööh jag vet inte om det var crille, matheus eller magnus som svarade i mickes mobil så har väl pratat med alla dom innan jag fick prata med micke. =) *Hihi* Crille som har varit idag på IKEA också och han tyckte inte alls om att vara där. ojoj.. Nåväl inte tycker jag om att vara på IKEA men om man ska köpa något kan man ju fara dit. ;D

Nåväl, imon far jag och wille från happis och beger oss till Luleåååå till micke! *Here we come*  Och så känns det sjukt bra att få äntligen komma iväg och få vara med honom.. *Saknar*

Men nu ska jag gå och kolla film och sen sova..
*God natt*


Wille blir bara mer lik sin pappa ;D *Söt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0