Lördag

Igår var det allt roligt hos anna på tjejkvällen. Nog blev vi allt fulla men jag tror carro blev mäst full. Man hörde nte sen senare innan man skulle men när hon pratade. Det var som att hon mumlade men nog hade vi roligt. Anna blandade blandade någon drink till mig men det var gott. Smakade inte nå sprit alls men när karro hälde halva glaset med sprit och lite dricka så gick det segt att tvinga i de. Såg på idol och en massa. Så klart började Ida komma med sina roliga samtals ämnen man bara måste vara med och prata om. Men när emma skulle hämta fick man försöka låta lite nykter. Hon hade ju med sig 2 kompisar och det var inte så kul när dom skulle köra i stan ett tag... =)

Men blev iaf tungt att stiga upp på morgon idag. hade stängt av väckar klockan i sömnen och sen som tur väckte pappa mig halv 7. Trode jag hade missat bussen men det hade jag som tur inte. Sandra fick åka gratis buss till luleå, så klart när hon är med mig får ju alltid det. Men hon skulle ju till hertsön och va med några polare och jag skulle vara med micke, men jag var bara över dan. Kom hem för nån timme sen och har tänkt vad man ska hitta på under nyår.. Är ju i luleå men det tror jag blir att sitta hos tojan framför tv. Micke skulle rill björn och säkert sen ut på krogen med dom andra men jag är ju inte 18 ännu först om 4 månader.  :/  

Har inte så mycket mer att skriva mer. Ska ska se en film och vänta på att micke ska ringa.
 
*Tjo hej =)* 


Kommentarer
Postat av: Anna

men gud i himmel, Emma!! vad sa jag om bilderna xD hahahah

2007-12-09 @ 11:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0