Onsdag

Har äntligen fått min data!!! Pappa sa att jag skulel få datorn efter nyår men igår kväll vid 22:00 kom han hem med datorn efter han hade jobbat. Gissa om jag blev glad..Stoppade in bilderna som jag har tagit med kameran. Hade över 600 bilder. Lite? japp, men nu kan jag ju fota mer.  Nu har man bett också johan skicka lite musik till mig innan det blir för tråkigt. Skickade en låt till han också som jag tycker är bra. Hörde den när vi var på väg till mickes stuga i sommras med helena,Andreas och deras vänner .. haha...

Musik
*DJ Fellah vs Pizza Boyz - Pizzasong (Oh Le Le)
*Akon - Sorry, Blame It On Me
*Akon - Don´t Matter
*Baracuda - I leave the World Today

Ska nu se någon film och chilla.

image10
Fett söt och fin Ronja är!

image11 
Lilla boss

image12

Våran lilla Silky terrier med namnet Lucky


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0