Hallo!

Kan inte sova. Har försökt sova nu men jag orkade inte ligga ner i sängen och tråka. Har för mycket tankar nu i huvudet och så här jobbigt vill jag inte att det ska kännas. Inte för en annan heller som betyder otroligt mycket för mig. Fattar som ändå inte. Som sagt mycket frågor men inga svar men får väl försöka lista ut svaren. Inte det lättaste som sagt. :( Kommer vara trött som vanligt imon när jag är vaken halva natten igen.

Kvällen gick åt att se på film och äta apelsin med äpple. Mumms! Ett tag sen man åt de men gott är det alltid. Micke ringde också men han var inte på bra humör. Deppig och sur tror jag han var men ville inte säga något. Saknar han sjukt mycket som vanlig. Tycker inte alls om att vara långt borta från han och nu i 5 dagar. Inte är det länge men för mig känns det som en evighet. Har varit så mycket med varan på loven,helgerna så nu vill man bara va mer och mer med honom. Men ska nu se om det är något på tv sen försöka sova. 
PF prov imorgon. *tråkigt*

*God Natt*
 
image98

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0