Pluggdagen

Igår kväll for jag och emma på frasses och jag köpte en liten mjuk glass. *Gott* Ja men sen körde vi runt i några timmar. Emma träffa några av hennes polare och sen körde vi efter Tommy som man inte har umgåts på ja vad ska man säga ett halv år sen om jag har rätt. När jag har varit så mycket i luleå har jag glömt bort mina vänner. Helt seriöst har jag gjort de. Hahah! men hade rolig dag igår iaf.

Men idag har jag pluggat ordentligt. Har gett 200%idag och har gjort mycket så kan lämna in lite uppgifter. *Stolt* Snart kanske man ska och sola med emma eller om hon var ut och kör bil i stan som igår hänger jag med :)
Nä nu hinner jag inte skriva nåmer. Ska skriva klart novellen "Ensamhet"!

Lite bilder.
image100
Tog en bild när vi var i Torne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0