Bara tårar och problem

Tårar som rinner ner vid min kind och mitt hjärta som är fylld av längtan och räddsla. Jag kommer inte lee nu på länge, gråten i min själ har nu kommit och räddsla. mer rädsla kommer imon men helvettet har redan börjat i mitt liv. Hur kommer det här sluta? 

Sitter nu här med tårar som aldrig kommer ta slut. Kommer inte kunna sova inatt och hur kommer det inte att gå imon? Kommer jag kunna koncentrera mig på lektion alls? Nej. Nu är allt förstört iaf .


När får jag se ljuset igen? ser bara mörkret ..:'(
Finns det någon där ute som tänker ens på att jag finns? Eller är jag bara ett problem i livet?

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tänker på att du finns.

2008-12-14 @ 23:48:08
URL: http://emliisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0