Fira jul?

Nåja.. Vi får se om det bli att fira jul hemma, får se vad pappa tycker om de. Just nu, känns som man blir utanför i hela familjen faktiskt. Eller kanske inte i familjen men släkten mäst. Inte har jag längre kontakt med dom flästa i min släkt längre. Mina syrror klagar på att jag inte kommer och hälsar på dem? Men jag har inte hela tiden tid att åka till dem som dom inte kan åka till haparanda. Visst är jag ofta i luleå men då är det för det mästa något jag ska göra eller så. Jag åker inte dit för att sova och bara ta det lungt. Det behöver inte bero på mina syrror varför jag inte åker dit som dom tror .. Nej det är det värkligne inte, jag har annat för mig och andra planer för helgen. Kanske redan har planerat så mycket i förväg.. Skulle kännas skönt att ha en egen liten lägenhet och hitta på något annat som gör att mina tankar försvinner just nu. Hela min blogg kommer snart vara tråkig att läsa så får ta och rycka upp mig =) Eller vad tycker ni ??

Nu tänkte jag plugga lite små företagande..

Herrå, Ha det bäst ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0