Fredag

Försov mig igår som inte förvånade mig. Jag vaknade först av att pappa kommer upp och säger till emma: klockan är halv 6. *på morgonen*.. Man bara yeeeah! God natt.. Somnade om som vanligt och fösrov mig. Klockan var 10:15 när jag hörde att någon ropade på mig och sa: Emma! När börjar du skolan. Fick som lite panik faktiskt men ringde till skolan och fixade.. Det var ingen ide att fa till skolan, hade ju ändå hunnit vara i skolan 30 min tills jag slutade så..

Just nu sitter jag och lånar datorn av micke och krille. Dom ser på någon film så under tiden sitter jag här ett jag och skriver lite. Såg faktiskt idol före krille kom och Alice kom vidare!! JA men jag tror ändå att kevin kommer vinna allt. Har kännt på mig det länge så förväntar mig inte att Alice kommer vinna =) .. Man kan ju alltid hoppas.

Nåja.. Nu tänkte jag gå och kolla vad dom ser på och sen skulle väl vi in till stan och skjutsa Magnus och hans tjej hem eller vad det nu var. Helena skulle inte sova hemma vad jag fick veta. Var ju igentligen planerat att hämta henne från krogen vid 3 tiden men hon skulle på efter fest kanske..

Nåja.. Nu vart de iaf något skrivet.. Herrååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0