Haft sjukt bra dag ändå trots allt..

Jag trode jag skulle ha så tråkig dag tidigare men så visade sig att jag fick roligt ändå. For med sandra och Mathilda till rajalla på gränsen eller vad man ska säga. Hittade inte någon röd klänning eller så som dom letade efter. själv hittade man några kläder men det fans dock inte i min storlek. Förvånar mig inte. Men jag shoppar ju som mäst när jag är i luleå och chillar läget där på helgerna. Kanske är mycket folk nu i luleå men har vant mig med allt stress det blir ibland och långa köer. For förbi ikea också, sandra och mathilda köpte ikeas chips. Ville dock inte ha. Less på chips nu ett tag. Nåja. Ringde till anneli så dom hämtade oss sen fick dem föra oss till SJ. Visst var det kul där tills mathilda kom på att hon hade glömt sin mobil på ikea.! Det var så fult för vi satt i soffan och så la hon telefonen på bordet och sa till mig och sandra: Jag kommer glömma telefonen för jag la den dit.! Nå vad gör hon inte. Hon glömde den men anneli och inge for i sissta 5 minutrerna innan ikea stängde och hämtade mobilen.. HAHA.. Pratade också med petri i telefon när jag gick hem från sandra men inte för han sa så mycket den pojken. Han såg på tv och var i kalix.. hehe.. =)

Nåja.. Har sjukat oss som fan och skrattat att man är ganska trött just nu men måste plugga. Har som prov imon i praktiskt marknadsförning och det lutar mot att det kommer gå kanoners imon.! Ska göra pappa stolt igen att jag får bra på provet.

Imon får vi se vad som händer. Har planerat att se film och ta det lungt kanske om inte sandra kunde umgås. Måste ju också komma ihåg att ringa anna med..

God natt folket...

MiCkE iS ThE beST

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0