Helt vanlig dag..

Har nu sovit dåligt i 2 veckor, vet inte vad det kan bero på mer änn att jag är orolig över saker och ting.. Somnade inte igår förän halv 4 på morgonen, men som tur hade vi ju sovmorgon. Det var lite jobbigt att stiga upp, nåja det är jobbigt att ligga i sängen och inte kan somna. Skulle det vara sommar skulle jag gått på balkonen och sattit mig där men det är tyvärr vinter nu så det går ju inte.

Men idag fick jag lite gjort iaf på lektionerna. Pratade lite med eva och kom överens om lite saker som jag ska göra efter jul. Det är från förra året när jag inte gjorde sissta provet i administration så fick ju IG där. Måste göra något hemprov och några uppgifter så jag fåt G där ... Får nöja mig med de..

Nu känner jag mig ganska trött och ska räkna lite matte tal eller vad man ska kalla det, men iaf det är inom små företagande som vanligt. Måste göra hemprovet vi också fick från marianne inom sammhälls A.. :)
Hej då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0