Hos Helena

Igår gick allt bra men var sjukt närvös. Varför? Var så närvös att jag var nära på att spy en gång sa det till micke men lyckades klara mig undan de som tur!! Var förbi med helena och lämnade julklappar till Camilla, Sandra och hämtade julklappar från andra sysster yster Tojan.

Just nu sitter jag här hos helena framför datorn ett tag innan jag ska ringa hem. Helena ser på tv och Danne duschar just nu så det tar väl ett tag innan dom kommer iväg ;D Helena har en hel lista som hon måste göra idag. *Låter jobbigt*
Nå nu tänkte jag fixa mig lite och så. Far hem med 15.10 bussen och hinner inte träffa micke idag :( Ledsamt men får komma efter jul. Har inte heller pratat med Mia och Håkan, får ringa dom ikväll..

Ha det bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0