Julklappar och andra tankar=)

Fick andra tankar att tänka på när jag for med emma till stan och kolla lite julklappar. och det är ju som dags att hitta julklappar men måste hitta julklapp till micke iaf. Såg en snygg vit tröja men han är ju lite kräsen när det gäller tröjor men han har som blivit lite mer lite åt mode hållet på sissta tiden. jag vet att micke vill ha ett halsband men han fick ett förra julen som han aldrig tar av. Han bli nästan sur på mig när jag tar av det... haha det är lite kul.. Emma kollade julklapp till fredde samtidigt och nog hittade hon lite olika saker till honom. Nu gäller det att kolla lite till och sen bestämma sig. Jag måste också bestämma mig men det är svårt =)

Tänkte snart bege mig mot ida bara hon svarar i sin telefon. skulle inte förvåna mig om hon sover och Anna är hemma och spelar tv spel.. HAhaha...=) Ikväll har jag bestämt att inte tänka så mycket på problem. Måste också kunna få sova också men kan inte sova just nu. Får vänta och se om man somnar senare som jag hoppas så mycket på. Vill soova!! Skulle göra vad som hälst för att få sova bara några timmar och inte va vaken hela natten och sen sova på dan 1-2 timmar. nej nej.. Nä men nu tänkte jag va lite social med Anna via msn och ringa ida..

Ha det bäst folket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0