Livet är inte alltid lätt..

Det är sant att livet inte alltid är så lätt som man tror. Vissa gånger kan allt vara ett helvette och vissa dagar kan allt vara hur bra som hälst. Nu har jag iaf fått prata ut mig idag med min mentor, fick börja skojja lite om samtalet men det är väl inte kul och sitta och deppa hela dagarna.. Eller hur? marika var sjuk så jag tog beslut att prata lite med kalle och det gick bra. Har som lite problem men allt kommer lösa sig bara jag bestämmer mig.

Många frågor finns i mitt huvud men inga svar. Ska det vara så här jobbigt?

Nåja.. Nu tänkte jag se film och chilla...

Kommentarer
Postat av: Emma

Du kan prata med mig om du vill :)

2008-12-09 @ 19:42:02
URL: http://emliisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0