Lördag

Igår for jag vid 21:30 till ida för att umgås med ida, anna och niko. Fick en liten julklapp men det var ju inte till mig. Fy på dem. Haha.. nejdå men vi chillade, snackade och ida kom inte på ett normalt namn.. Petson? Findus? Hallå.. Anna du måste lära henne att komam på vanliga, svenska namn eller något liknande. Hahaha...  Nä men igår hade vi faktiskt kul igår och jag kunde som slappna av och vågade också prata lite igår fast jag är blyg. Får väl ha en film kväll eller något sånt snart.

Vaknade av att syrran (mia) ringde idag och snackade lite. Hon skulle komma till luleå på måndag och så firar hon jul i Luleå så ska ta dit och träffa henne innan hon åker tillbaka. *Måste*. Brorssan ska jag träffa imon tror jag om det gick bra. Ska ringa honom senare.

Nu ska jag städa upp lite i mitt rum och sen umgås med sandra och fredde kanske. Om dom kunde.
Herrå

Kommentarer
Postat av: Emma

Har du sagt åt Håkan o Mia? :P

2008-12-20 @ 17:28:18
URL: http://emliisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0