Rubrik?

Var med Anna, Ida , Niko och nä nu är jag ju taskig för jag har glömt vad hon nu hete. 'Fy på mig* Nåja. Träffade dom vid ikano. Ida skulle köpa godis men det tog 1 år innan hon var klar .. hahah! Nä men var förbi djurmagasinet och så for vi vidare till Torne. Dom skulle käka lite mat ... Hade kul och snackade om mycket. Bestämde lite planer med anna om vad vi ska göra i veckan och jag lovar jag ska fixa de. :) haha..

Började gå hemmåt men möte sandra och vi gick till SJ.. Möte en person som man inte just då ville möta och hälst inte just idag men vad ska jag göra... Nåja vi snackade lite med Terran och Mathilda kom dit också. Visst var det andra där men men.. Vi var inte så länge. Började gå hem vid 9 tiden och på vägen hem köpte sandra en baguett. haah!

Nä nu skrev jag slarvigt. Ska försöka sova inatt.. somnade 4-halv 5 igår så måste försöka sova idag.
Vi får se hur det går.. God natt


Vi är bäst, så är det bara.. haha
Sandras tröja står det: Kram ( Hon tycker ju om att kramas )
Min tröja: Kaxig.. ( Det stämmer ju ;)hahah )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0