Snodde den av madde ;D

Bilddagboken & lunar - Inget av dom...
Katt & hund - Hund men ändå katt
Chips & nötter - Lätt chips
Skinka & korv - inget tack
Rött & grönt - rött
Mobil & mp3 - Båda
Berg&dalbana & fritt fall - inget
Äpple & plommon - Äpple
Hårspray & hårgele - hårspray!!!
Hallon & jordgubbar - Jordgubbar!! ;D *mumms*
Höst & vinter - vinter
Dvd & vhs - Dvd
Sjö & hav - Hav
Ica & konsum - Ica
Ödla & orm - Inget! Huj
Sol & måne - Sol
Skateboard & inlines - Inlines
Snowboard & skidor - Skidor

Ja/nej frågor:
Cyklat utan händerna: Ja
Gråtit en hel natt: ja
Druckit så du spytt: ja
Åkt vattenskidor: nej
Gjort en bakåtkullerbytta: ja
Köpt lösgodis för över 50 kr: ja
Haft träningsvärk: ja
Velat vara ett djur: ja
Tänkt dig en kompis i rosa kanin dräkt: Nej 
Hatat choklad: nej

Hur:
Svarar du i telefonen: Emma!
Mobil: "Emma" vad ska man annars säga. Ibland säger jag hej eller hallå
Hemma: ?
Hur sätter du på dig strumpan: Jag tar tag i den och sätter in foten i den.
Tycker du om gul bil leken: nå nej
Hur mycket pengar har du i plånboken just nu: 200 något
Hur mycket är klockan: Ingen anning
Hur många kontakter har du på msn: över 100
Hur spenderar du en regnig dag bäst: chilla

Vad?
Vad tänker du på just nu: Hemligt
Vad tycker du om sushi: Har aldrig smakat
Vad åt du sist: En macka
Vad drack du sist: Vatten
Vad gjorde du för 5½ timmar sedan: Sov
Vad är din originalfärg på håret: Blont
Vad behöver du just nu: Ett bra liv

Varför?

Heter du det du heter: Jag har ingen anning 
Varför sitter du vid datorn: Om jag det visste ;D
Svarar du på detta test: Varför skulle jag inte?
Är apelsinen orange: men det är ju klart ;D

Kommentarer
Postat av: Mado

Om det är mig Madde du menar! Är du en skurk! :D

2008-12-24 @ 00:16:33
URL: http://mmaddee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0