Tankar?

Är igen hos helena nu en natt. Vet inte om jag stannar längre, beror på hur jag mår och så.. Ska man må så här dåligt som jag gör i den situationen jag är i ?? Alla andra har kul, festa och allt men jag gör inget. Något säger mig att jag är just nu ensam. Det är väl också sant om man tänker efter. Har inte ens varit med micke på jadu 2 månader snart. Det känns förjävligt. Har träffat han fort i stan för någon vecka sen kanske 30 min och så förra veckan träfade jag honom ett tag. Vart försvinner jag? Ska mitt liv nu bli ensamt?
Har fått många tankar nu dom senaste dagarna men inget svar på dom. Allt känns upp och ner.

Nåja.. ska nu rita något. Kanske stoppar in bild någon gång. Herrrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0