Tisdag

Nåja.. Sitter här framför datorn och kollar igenom mina skivor.. Måste ju säga att det är sjukt gammla, roliga bilder och fula bilder.. Haahah! Man kan ju börja längta tillbaka till vissa stunder , iaf det gör jag men ändå ganska glad att man inte kan spola tillbaka tiden när man ser vissa bilder.. Jag hittade fina bilder iaf på mig och sandra. Måste ju erkänna att man kanske var lite fjortis då.. men inte nu.. Sandra är klart som en syrra för mig, har vant mig när man kallar varan för syrror. hahah.. Har kännt henne och Emil satans länge att jag har glömt hur många år men nog är det över 10 år iaf.. :D Vi har både hittat på dumma saker och roliga..  Nu hinner jag dock inte skriva så mycket innan mitt internett slutar funka..


Hmm. Kanske 2004?  vad vet jag? HAHAH...


Sandra och Liston.


jag och sandras lille bror Dennis.. ;D  *Sandra fotade*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0