Skolan

Sitter just nu i skolan och chillar på lektionen. Inte alls på nå bra humör men det går ju över senare idag. Har snart håltimme i nästan 2 timmar innan jag har nästa lektion. Alla andra är ju på lektion medans jag har rast för jag har inte näthandel i år :/ *Typiskt*

Slutar vid 13:30 tror jag. Är inte 100% säker men jag tror det.
Jag kommer kanske inte blogga så mycket nåmer på den här bloggen för jag kan inte stoppa in några bilder eller något hemma på min dator och har en ny så jag ska nu fixa min data innan jag fortsätter och skriva här. Men Det är konstigt att jag kan stoppa in bilder från alla andras dator än min.. nå voi että eller hur man nu stavar det xD hahaha.
Men nu ska jag gå.

*KRAM*

http://emenita.bloggagratis.se/

Ny bild på mig =)

image48

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0