Mera jobb

Slutade 16:00 idag men det var lugn dag idag på jobbet..
Tog rast vid 13:05. Det är inga bestämda tider. Plocade upp nya plagg som
har kommit och det är ju inte lite snygga kläder på gina nu men ska stoppa upp mer
plagg imon. Stoppar upp nya massa nya plagg varenda dag. Jag har hittat en rosa
tröja som jag bara måste ha.! Det är ett måste. ;P
Ulrika (chefen) köpte ena tröjan jag ville ha så mkt. Får se om jag också köper den sen
i slutet av veckan. Om jag skulle få välja skulle jag lätt börja jobba istället för skolan men
jag är ju inte ännu 18år.Jag tror att det blir att sommar jobba på gina och kanske jobba då på helgernär man fyllt 18år. Men men..Har just kommit hem till älskling och lyssnar på musik och chillar.Har inte tänkt göra så mycket idag iaf inte ja. Micke skulle väloch träna senare. Det är de enda jag vet iaf vad han ska göra.
Imon blir det att fara till happis. *TRÅKIGT* . hahaha..

Inge mer att skria.
*Kram*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0