Tillbaka igen :P

Har just packat och fixat allt innan man ska till bussen. Ska tillbaka idag till luleå och stannar där nästa helg så jag blir 2 veckor i luleå :) skönt.. Idag ska jag inte göra så mycket. När jag har kommit fram till luleå ska jag gå och åka direkt till g-stan. Ska va med micke till helena slutar jobbet. Ska ju sova hoss henne dom här 2 veckorna.
Det som kommer bli är att det kommer finnas lite att göra som alltid. Helena pratar mycket i telefon eller om man säger rätt så sitter hon i telefon 24 sju. ! Fattar inte att hon aldrig blir less att sitta och prata i telefonen. Men men jag kommer väl få gå ut med hundarna eller iaf liston ska jag gå ut med på dagarna när jag har slutat så man inte bara sitter och lyssnar när helena pratar i telefon ;) hahah...

Men ska nu fixa mig lite.
*Kramis*

Kommentarer
Postat av: Anna

orka ta boooort kommentaaaaaaaräär

2008-01-15 @ 17:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0