Tisdag

Har just sett lite tv med syrro och Danne satt vid datorn som vänligt... hah. Diva har tagit min säng så ska inte ännu sova. Idag var det lugnt på gina, Helena och tojan kom förbi vid 2 tiden och sa hej. Visade en tröja som jag visste helena skulle vilja ha. Hon köpte den fast i brunt. Fett fin tröja och Jag stopade undan en kjol,leggins,nya benvärmare dom fick in(Svarta) och så en sjukt snygg råda tröja jag bara vill ha;) Ska köpa det nästa vecka..
Var till micke efter jobbet och han var ju inte på bästa humöt. Försökte få han på bättre humör men icke de. Jag lät han vara ett tag och sen efter så blev han på bättre humör. Alla ha sina dåliga dagar någon dag.

Senare under dagen blev jag bjuden på tjejkväll hos anna på fredag men några stycken, men jag vet inte om jag kan fa dit. Dom skulle tydligen äta tackos och dricka. Jag har inge lust alls att dricka efter nyår. haha vill som ta liten paus men förra helgen blev jag sugen på att festa. jaja.. Har snackat med micke och ska va med han tydligen i helgen. Anna kommer inte bli så glad hon har redan sagt att dom saknar mig och vill inte att jag ska va i luleå hela tiden. Anna vill att jag inte ska bli någon lulebo. XD men jag vill..! hahah... Ja men vi får allt se hur det blir. Det är ju inte ens helg nu. Det är ju bara tisdag som sagt ;P

Men nu ska jag se film på datorn och sen sova. Börjar imon först 12:00 och går ända till 18:00. :)

*GoD NaTt*


Kommentarer
Postat av: Anna

Du ska komma!

2008-01-16 @ 16:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0