Varför

Vaknade idag 09:20 av att micke ringde. Jag trode det skulle bli en rolig och bra dag men inte. Pappa blev sur på mig och började säga att jag behöver inte komma hem på helgerna att jag orkar inte nåmer med dig. Du får bara alla att börja bråka. Jag? Det är ju inte jag som svär och skricker till en :/  Varför ska allt bli fel allt jag gör?
Som tur är jag snart 18år om 2 månader men man blir ju lite rädd att han kommer slänga ut mig som han en gång har varnat mig om just de. Vart ska man då ta vägen? Jag förstår bára inte varför jag gör allt fel? Alla skyller bara på mig här hemma fast det är dom andra som har gjort fel? Är det bara för jag är minst eller vad är de? Dom vet typ hur man sårar mig eller nått :/?

Jag tror att jag ska börja sova hos en vän igen som jag gjorde förut. Kommer bli ett dåligt år känner jag på mig. Men ska inte va så deppig nåmer. Far ju till luleå och ska sova hos micke inatt.. Kommer bli hur kul som hälst. :)

Nu ska man packa klart och sen till bussen. Far med 13:20 tror jag den gick. 
*Kram*

Musik
Amanda Jensen - Suspicius Minds
Sonata Arctica - Victorias Secret
Akon- Sorry, Blame It On Me
Sonata Arctica -  Full Moon
Evanescence - My Imortal
Groove coverage - 7 years and 50 days

Kommentarer
Postat av: Anna

Du kan komma och bo hos mig! :)

2008-01-07 @ 01:06:42
URL: http://foreversgonnastarttonight.blog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0