Hemma en sväng

Igår vart det vild kväll igår måste jag ju bara säga. Int för jag kommer säga nåmer men en bra dag/kväll blev det. Jag mötte fanny och gänget utanför shell och sen gick vi till stranden. Snacka fint det är att sitta där på kvällarna / natten. Hahah..  Jag minns iaf att man somnade vid 4-5 på morgonen. *Härligt*

Själv har man just kommit hem, pernilla ringde nyss så får se vilken dag hon kommer hit. Kanske i veckan kommer hon eller nästa vecka. Hoppas att hon vill komma nästa vecka iaf =) Har som lite planer i veckan som jag ska göra och måste göra. Haha

Nä nu fick jag ruski lust på att hämta något att dricka sen fara iväg igen. Inte iaf kaffe ;)
 *Ha det bäst*

 
Pernilloo får vara med på bild idag. hahahh!  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0