Hos alex

Inatt var både jag och pernilla vaken hela natten. somnade vid 07.00 på morgon och igår sov jag ingenting alls. *Jobbigt* Kan bara inte helt enkelt sova. Men vad kan man göra åt det. *Inget* Vem vet om jag kommer kunna somna inatt med. Det tror inte jag iaf. Pernilla kanske somnar men jag har vissa perioder jag inte alls kan sova.

Idag har man inte gjort så mycket. Jag somnade ju vid 07.00 och vaknade 14.00 så jag kan ju säga att jag har sovit lite. Var tidigare till dollar med min kusin pernilla och min syrra helena. Snacka helena är lite flummig ;) Men just nu så sitter man framför datorn och är osocial. Pernilla ligger här brevid fast i sängen;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0