Jag,Pernillo o, Camilla

Jag måste ju säga att pernilla och camilla äger ju fett allt! Så kul som vi hade kan man inte säga. Man måste vara med oss om man vill veta hur kul man kan ha. Det är synd att camilla åker hem. Kommer sakna henne så mycket. Fick träffa henne 1 dag. * inte glad * Ska tillbaka och va med pernilla om hon inte kommer hit en sväng! haha då kommer hon få roligt, tro mig :D

Just nu sitter jag och lyssnar på musik och ska snart duscha. Får in mina 4000kr idag också! *GLAD* ska köpa en ny mobil och kanske nytt mobilnummer. ;) Men jag skriver ju här på bloggen om jag har nytt nummer så klart.

Nu ska jag fara. Herrå :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Du får inte alls pengarna idag.

2008-07-07 @ 18:18:56
URL: http://www.metrobloggen.se/Emlisch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0