Bra dag!

Idag har man inte gjort så mycket. Vaknade 2-3 tiden på dag som förvånar mig faktiskt. Har inte sovit så länge på flera veckor. Tog det lungt och var hundvakt sen när mna hade vaknat. Mamma skulle och handla, pappa vette fan vars han tog vägen men han for iaf någon stans. Man kan tydligen inte lämna molle ensam hemma nu, han har börjat riva och äta upp väggarna. HAHA! Sjuk hund. nä skojja bara men jag säger bara valp!

Senare mot kvällen for jag till stranden och skulle umgås med Lina och Jenni en sväng men efter ett tag kom hela gänget dit. Lule hade väl inte världens finaste moppe om jag får säga så =) Satt vid stranden 2-3 timmar och hade kul..
Såg att Tommy körde förbi 2 gånger men han kom aldrig och snackade. illa eller hur ;) men han var med fredde.

Imon ska man träffa Tommy sen senare ska man va med Lina =) kommer bli lika rolig och bra dag som idag.

Lite bilder från idag och från helgen
Fredag/Lördag:

    

Söndag (Idag):
        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0