Kan man känna så här igen ;)

Int så det så svårt att vara lycklig när man känner sig omtyckt! =)

Du får mig att kännas speciel, något varmt och fint.
Du får mig lugn och och väcker många känslor inom mig.
Måste ju säga att du är en otrolig fin person med en varm & go insida.
Jag vill att du ska veta att från djupet av mitt hjärta är ditt namn ristat in.
Vill alltid finnas vid din sida när du behöver mig eller tvärt om.
Ibland går inte allt och förklara hur mycket man tycker om en person, Ibland är man lite blyg för den man tycker om men det är inget fel. Jag vet att jag behöver inte vara blyg för den jag tycker om. En kille som du är vad jag behöver.
Vi har lätt att prata om allting, du förstår mig och med dig känner jag trygghet.

Det finns igentligen mer änn vad ord kan betyda. Du betyder mycket mer än vad just du tror. Dagarna jag är med dig blir jag alltid glad, omtyckt, säker, lugn och trygg. Tiden går fort och skulle vilja stoppa tiden ett tag.
Vill inte fara hem när jag är med dig.

Det jag känner för dig har jag aldrig känt förr. Varje gång du rör vid mig, kysser mig, ser på mig eller något annat så sprids det en känsla inom mig, en känsla, en värme, ett pirr. Ett pirr, en känsla & en värme, på ett tecken på att man är kär/förälskad. Plus att jag kan drömma olika drömmar om dig på nätterna när du inte vet något. Fast du sover vid min sida eller någon annan stans. Drömmarna stannar imon mig <3

Nu har jag skrivit lite. Imon ska jag upp 06.00 så ska bege mig till sängen nu och nanna kudden ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0