Krogen!

Äntligen idag får man ta det lungt. Snacka det vart fett lyckad kväll igår! Det måste jag ju säga. Jag började dricka hemma Gin lemon, gick senare mot stan för att umgås lite med lina och jenni innan man skulle på krogen med Tommy och gänget. Vi satt och chillade utanför busstation sen gick vi så klart till stranden. Men det var ingen ide att följa med Lina och jenni dit för jag han bara dit så ringer tommy att jag ska med till krogen. Kände som att jag inte vågade men va fan det var ju första gången och det lät ju kul. Man ska ju gå till krogen med någon som man tycker om som inte får mig på dåligt humör. jag har aldrig varit på dåligt humör, snacka skön kille han är ;) Har kännt han lite mer än 1 år om jag minns rätt.
Var på krogen med Tommy ;) sen kom ju hans polare krio, nicke, dennis, jonte och några till. Minns inte allas namn men men. Det får man ju räkna med när man dricker.  Träffade ju stina också. Men jag måste ju säga att vi hade sjukt kul och det var första gången jag var på krogen. Kommer ihåg lite från kvällen när vi for från krogen, vi skulle typ gå till torne. HAHA. vi var väl hemma på morgon, + att jag sov hos tommy.

Ikväll har jag inte gjort så mycket. bråkat med pappa som inte förvånar mig alls, hämtade min väska från Lina. haha.. 



Nu funderar jag på att snart fa ut och röka innan man ska stoppa på någon film.

Hej dåå kramar!

Kommentarer
Postat av: Emma

Cool du är... ^^

2008-06-29 @ 00:38:02
URL: http://www.metrobloggen.se/Emlisch
Postat av: Anonym

så du håller också på med rökningen...

2008-07-01 @ 00:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0