Luleå Cruising

Kan inte sova så kan skriva lite är i bloggen. Snacka om lyckad kväll det vart i helgen på luleå cruisingen och fotade mycket. hade 468 foton i kameran xD Snacka om sjukt mycket foton och mäst på bilar. Först var man på bilutstälningen och sen vart det att fixa sig och tillbaka till stan. Drack inte så mycket i helgen, hade som inte lust för första gången. Några cider gick ju bra iaf xD Crille körde opeln hela dagen och natten, hur orkar han.. Det undrar jag faktiskt. Micke satt i framsätet och flummade.. Matheus drack men sen raggade han upp någon brud så vi körde efter deras bil. hahah xD Mötte också Björn,jenzzon ganska ofta så stog och snacka med dom.. haha xD nä nu ska jag försöka sova igen. Jag skrev det är bara fort för jag har så tråkigt. Bilder finns på pixbox  xD


*GOD NATT*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0