Tankar!

Natten började med en massa tankar eller igentligen började nog tankarna redan innan jag somnade igår. Men jag kan inte ännu heller sluta tänka. Har sovit dåligt sen söndas då när jag kom hem från Luleå. Under dagen idag för mig har varit lite konstig, anledning är att mina tankar har börjat igen. Direkt när jag vaknade så började allt. Det är både bra och jobbiga tankar på samma gång. *Jobbigt* I stortsätt så har jag tänkt på vad jag har gjort på olika tillfällen, hur kunde jag varit om jag var annorlunda, Vissa saker har varit omöjliga att veta. Minnen vaknar också upp och kommer till huvudet med frågetecken. ´Jag vet inte vad man ska göra. nu vill jag bara tänka och tänka. Känner mig deppig och alla tankar blir allt djupare, men det går att tänka på det ändå.

Visst har jag gått igenom mycket men ändå är jag glad. Vissa saker känns deppit att tänka på som jag inte vill dra upp just nu. Kommer inte heller att göra de på ett bra tag vad jag vill just nu. Jag har försökt få allt bra igen men allt blir bara skit direkt när man är hemma igen, telefonen ringer och tankarna bara blir mer och man får nästan ont i huvudet. Brukar ta min mp3 och gå ut och gå om jag vill va ifred och tänka, då stänger jag av ljudet på mobilen. Orkar inte hela tiden må så här. Känner mig värdelös ibland att den man tycker om försvinner men det gör han inte. Men folk frågar och säger en massa saker som är så falska så jag blir ibland lite ledsen över de. Jag har sagt förlåt till dom jag kanske sårat men det spelar tydligen ingen roll. Det handlar tydligen att välja värkar det som. Vadå välja? Ivland så vill man inte välja, varför ska jag bestämma hela tiden?. Får jag inte tycka om vem jag vill? Allt känns bara jobbigt just nu. Min deperations månad *typ*

Det här låter säker jätte kul för några men som jag mår känns inget just nu bra. Jag ska ikväll försöka hitta på något kul så man kommer bort från allt deppande och tänkande. Men det är inget konstigt att jag kan må så här ibland. Men känner mig ocks lite tansksprid och vet typ inte ibland om jag låste dörren hem om jag far någonstans eller andra saker. Jag orkar som inte nå mycket mer. Tankarna tar över mig värkar det som och alla andra. Snart sitter jag här ensam igen men tankarna. Inget ovanlige men så är de jag känner. Nä men nu är ju frågan vad ska jag göra? Varför måste man just och just hela tiden nämna någon på sin blogg eller någon sida? Varför ska just du vara så jobbig?

Jag ska nu iaf gå ut med Lucky en sväng och kanske molle som får följa. Känner att jag behöver gå ut och va lite social med hundarna. Ha det bäst allihopa. 

Väntar på bättre tider........ Tycker om en <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0