Hos Kim

Ligger i sängen med annas dator. Kim och anna spelar något spel :) Bakis som satan är man och har inte mått bra på jadu många timmar. Hade rolig fest igår hos Kim. Först vad jag lite blyg, Anna och jag gjorde en grogg till oss vid 19.00. Då började vi dricka. Alla andra började typ också då att dricka. Antero och peder kom vid 8 tiden tror jag om jag mins rätt och Limpan var schaffis till dom. Han stannade ju ett tag han med. Jag har lite dåligt minne från igår men jag hade iaf kul det jag mins. Deckade och kim hade fått bära in mig i husvagnen och Anna somnade också ganska sent.. Sebbe måde inte heller världens bästa som sagt.  Vill inte nämna något namn men nog fans det en snygging som man snackade lite med och så.. ;) Nä inte säga för mkt ska nu snacka med anna och kim lite. Måste vara lite social;)

Nä nu ska jag försöka äta. Har inte ättit något igår och inte idag med. Men fick kycklings salad nyss av kim fast jag inte ville äta.. Skriver mer sen och stoppar in bilder direkt när jag kommer hem.

*Kramar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0