Hundvakt

Ikväll jobbar både mamma och pappa, emma skulle kanske ut med anna senare så kommer få bli hundvakt. Jaa! Ska sitta nere i vardagsrummet och chilla framför tv. Funderar på om jag ska be någon polare komma och hålla mig sälskap ett tag iaf. Det skulle vara kul tycker iaf jag. Tog foton idag på lucky och jag måste ju säga att han ser förjävlig ut i pälsen får ta och borta han imon eller iaf snart. Moltaz behöver man inte oroa sig för just nu.. ahahah xD

Nu ska jag till stan och sola innan man ska sitta hemma framför tv:n någon timme. *Kulit*

   

Kommentarer
Postat av: Millan

Men så söta :D Du kan se bilder på mina jyckar på www.twodogs.blogg.se/hundbiten/ (eller googla på Hudnbiten :D)

2008-05-23 @ 20:15:23
URL: http://twodogs.blogg.se/
Postat av: Emma

Vilka söta hundar vi har egentligen. :D

2008-05-24 @ 21:20:19
URL: http://www.metrobloggen.se/Emlisch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0