Känsla..

Nu har jag slutat för idag, vilket känns skönt! Ville inte gå hem idag för det regnade lite och kylit ute tycker jag. Brr! Anna stannade i skolan för att vänta på hennes mamma så jag började gå hem. Men nu sitter jag hemma framför datorn och känner mig inte alls på nå humör. Mår inte bra och känner mig konstig eller vad man ska säga. Försöker fundera ut igentligen vrför jag är så deppig. Jag vet ju iaf en sak varför är det men det behöver inte alla veta. : /

Idag blir det att ta det lungt,pugga och se på någon film. Har en film som heter The holiday eller vad den nu hete. Funderar på att se den efter man har käkat men har inte heller någon matlust. :Vad är det med mig igentligen? Varför mår jag så här? :/

Nu ska jag vara lite social med helena och Tommy via msn :) Herrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0