Majbrasa

Just vaknat. Helvette igår vart det party och lite för full. Kommer inte ihåg så mycket mot kvällen en kommer ihåg att jag var någonstans och fick skjuts hem. Jag var med Anna, kim, Ida, Pekka och sebbe. Ett tag var man med sandra men hon for vidare. Direkt hon for började vi dricka. Fan blev sur ett tag på petri förbannat, gick väl och snacka men vad jag sa är ju ingen ide och fråga. Nä men nu ska man cykla iväg.

Kramar =)

image101
Idaa :D

image102
jag men kommer inte ihåg vem som fota image103
Anna min vän
image104
Kim
image105
Ute
image106
Ida och pekka =)


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, asparty ;D :D

2008-05-01 @ 21:00:13
URL: http://anaelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0