Plugget

Igår kväll vart det att se top Model,plugga och bara ta det lungt. Blev ju någon tomme man snackade i telefon då och då. Tommy ringde och han var full men det var faktiskt kul ock snacka med honom, ska ringa idag och se hur han mår men ska inte ringa före 12.00. Ska ringa cirka 13:00 när jag har slutat. Det var någon student dag eller vad det nu var. Emma skulle inte dricka iaf sa hon.

Sitter här i skolan på lektion och funderar om man snart ska skriva ut lite uppgifter man har gjort och lämna in dom. Har faktiskt gjort mycket idag som förvånar mig totalt idag. Har sovit 3-4 timmar nu i flera dagar men igår somnade jag vid 22.00. *Konstigt*  Funderar nu vad man ska göra nästa timme för jag börjar först halv 11 eller 11 igen. Har inte närhandel men kanske blir att plugga lite extra..

Nu ska jag göra Test kapitel 5 sen slutar jag.. Men ha det så bra *Kramar*

 Slitna jag xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0