Söndag :)

Idag har jag haft ganska kul. Sitter just nu och spelar spindelharpa. Hahah *Jätte kul* Nä men idag har jag snackat med Anna i telefon som är faktiskt jätte kul. Har alltid ganska mycket och snacka om men vill ju inte snacka för länge när hon är med kim. Vi snackade idag lite om valborg, så som vi hade kul så vill man ju minnas allt men det gör man ju inte som är så synd. Anna vet inte hur som fick slut pengar på mobilen.. hahah xD och jag har lite minnes luckor som knappt förvånar mig. Deckade på golvet i hallen hos anna vid 12 tiden eller vad anna nu sa. Hmm varför ;D hahah.. Fick reda på mycket som gjorde så jag fick en överaskning. haha nä men blev schockad. ajaj sen snackade man senare med micke ett tag men det var väl inte så kul att man skrattade under det samtalet efter man snackat med henne. Humöret gick som ner igen och blev deppig..

Just nu sitter man och skriver med crille via msn och snackar lite olika saker. Känner mig lite dum som inte har varit med mina vänner i happis så mkt och i Luleå. Frello, Crille, Sussi, Farhad och gänger, Kussan Denise, Danne och många andra och några personer här i haparanda. Skulle vilja också åka till piteå för att träffa sanna och sara. Typ flera år man träffade sisst sanna eller nä det var i bussen påväg till haparanda.  Lite ändring får det bli nu mot sommaren. plus att pernill och camilla vill att jag kommer ner och är hos dom 1 månad. *SKÖNT och LÄNGTAR som fan* Komma bort från allt ett tag. Allt bråk och stress. Får försöka göra något iaf..

Nu ska man vara lite social men crille och shlm Mattias via man nu.

*God natt skola om någon timme*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0