Torsdag

Vi hade idag bara 1 timmes lektion idag i skolan. Onödigt igentligen att gå dit men vsste ju inte om att vi bara hade en lektion idag. Jaja, gick hem, hämtade kameran och for till stallet för att fota lite djur. Satan va söta renarna har blivit som finns där. En fick nosa på min hand också var lite rädd men den var snäll den andra renen vågade inte komma så nära...Var ju i kaninstallet eller som heter smådjurstallet tror jag. Har som glömt men kallade iaf det förut kanin stallet.  Det var helt seriöst kul och se schabbe som man tog han om förut med Linda. Har flygit av han ett antal gånger också. Jag tycker det gör ondare att flyga av en liten häst än en stor häst. =) Fick minnerna också när man var förbi haparanda ryttare, När man red charlie hela tiden tills han började gå på lektion. Stanley var min första sköthäst på haparanda ryttare och då var han stark.=) Nu vet jag inte hur varken charlie eller stanley är att rida. =)

Men har just kommit hem. varit med emma till torne och kollat lite på kläder och skor sen vart det att glida lite runt i stan som vanligt. Emma möte nå polare och sen hamnade vi efter Tommy och fredde tror jag han var med. Nu ska jag se på tv och chilla idag. någon som har lust och umgås? :D

         Några bilder från idag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0