Ute

Nyss kom man hem från stan. Suttit vid språkskolan med sandra och lule. Sen kom det några till moppe pojkar efter ett tag. *jobbigt men kul*  Satt och snacka lite skit. Men snacka chocken man fick efter ett tag. Perti kom och snackade och han har man inte sett på ett bra tag. Men petri är snäll. Vi satt och flummade lite och man kan inte skratta när sandra börjar skratta för hon har så rolig skratt. xD och att hon kan misstolka vissa meningar.

Petri sa typ: Alla tjejer suger i haparanda
Emma säger: Jo jag vet, för jag tycker inte om tjejer bara killar
Sandra säger: Haha
Emma säger: Vad är det nu sandra. Misstolkade du vad jag sa. xD

Hahah petri förstod inte.. xD

Nä nu ska jag ut igen. Hinner inte va så mycket vid datorn. Snacka bra dag jag har idag, typ min lycko dag.!!*GLAD*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0