Är jag dum??

Jag vet inte vad jag ska säga.. Jag känner mig så nere nu och lesen. Både mamma och pappa är imot mig igen.. Allt jag gör och försöker göra blir bara fel? Vart tar allt vägen? Vem kan man vända sig till när jag mår som sämst? Ingen just nu? Många frågor som vill ha svar just nu.. Men har fått iaf ord som jag aldrig kommer glömma.. Visst jag accepterar nu och inser väl sanningen som pappa sa att jag är dum, måste tänka till, att det är jag som får mamma och pappa sura och arga, jag gör inget dom säger och jag kommer aldrig klara skolan eller få något jobb. Och som faster sa till mig i sommras när hon slängde ut mig: Vad är det med dig emma? Helvette unge du är ju helt konstig och jag ser att du kommer bli precis som din mamma!  Är det värkligen sant?  Har fått höra det ofta nu.. får väl inse fakta nu!

Nä nu ids jag inte skriva numera.. mår fan skit dåligt!!! :'(


Kommentarer
Postat av: Mado

Du kommer ingenstans om du ska tänka sådär. Klart det är svårt att låta bli, men det blir inte direkt bättre genom att tänka sådär. Något att fundera på kanske?

2008-11-27 @ 12:33:53
URL: http://mmaddee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0