Då var den här helgen slut

Snackade för ett tag sen med petri i telefon som dock gjorde mig förvånad. :O Att han kommer ihåg mycket, hahah! Det var faktiskt kul att snacka med honom igen. Det var ju dock länge sen sisst. Kommer inte ens ihåg när, nåja vi snackade väl om olika saker.. men men.. 

Imorgon är det skola igen..! *Jätte kul eller så inte* Helgen har väl varit helt okej tycker jag, har fått tid till att plugga och hjälpa till hemma som varit bra. Får se vad som händer nästa helg. Inget man bestämmer så här mycket i förväg. Jag vet nästan inte vad jag ska skriva numera. Är dock trött så funderar på att nanna kudden och sova lite =). Det är ju dock skönt att man börjar 10.05 imorgon.. Wiiiiee.. Sovmorgon gör mig alltid glad men inte håltimmarna som man har..

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0