Mamma :/

Nu är det prick 10 år och en månad sen mamma avled :'( Bara tänka tanken gör att man bara vill gråta men det får man. Allt kändes tungt att gå till graven och tända ljus för någon vecka sen och det kommer det alltid och göra. Visst har jag fått höra: - Du kommer bli som din mamma... Din mamma var alkoholism och kort som du. HAHA..  Orden och meningarna gör ont men dom som säger så brukar jag inte bry mig om. Ibland har jag blivit sur och ledsen men har aldrig velat visa det till dom. Nämer inga namn. Det är både kompisar och inom min familj.

Min mamma betyder mycket för mig fast hon inte finns här för mig men foton och minnen kommer alltid fram. =)

Saknar dig mamma, Ingen kan ta din plats i från mig. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0