Söndag

Igår vart det en tråkig dag, så hjälpte till här hemma lite som vanligt.. Gick med molle i skogen och tränade lite. Det blev väl lite att busa också. Mot kvällen trampade Molle på Lycky och han skreck, jag visste seriöst inte vad jag skulle göra är jag hade en stor hund som sprang runt. Fick ropa på Emma. Nåja Lucky mår bättre idag men får kolla till att inte Molle går på han igen eller om man säger springer på honom..

Idag vaknade man ca 11:15 .. Det var länge sen jag sov så länge, trode först inte det var sant men var tvungen och stiga upp fast jag inte ville. Emma gick ut med knas molle och efter hon kom in for vi till stan. Var förbi vissa affärer och det vi köpte var en godis påse för 4 kr.. HAHA! ;D så fult. Nu tänkte jag plugga lite praktiskt marknadsförning. =) När man läst några gånger kan man nästan allt utantill.. Nåja, hela helgen har varit att plugga. =)

Herrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0