Ännu en ny vecka :/

Inatt kunde jag inte sova.. Vid halv 1 somnade jag kommer jag ihåg och vaknade vid 4 på morgon och sen vid 7och då steg jag upp. Fattar inte varför jag har så svårt att sova på kvällarna nu.. Har haft svårt att sova länge. är det för att jag saknar dig så mycket <3.. Sitter just nu framför datorn och tar en paus från annt skrivande av matte. Haha! 
Idag tror jag inte det kommer hända så mycket, har bestämt mig att inte vara med på skolfoto år fast vet ju inte om det var idag det skulle vara vid 1. Men ska dock inte vara med. Annars idag ska jag gå och kolla på hårfärg och sen ska jag bara chilla och ta det lungt hemma. Måste förbi silver en sväng och se om han har fått sulor så man kan rida honom. Kommer inte ihåg om han skulle få broddar tidigt eller senare närmare vintern.. Men det ser vi

Nu skriver jag slarvit ;D hahah! Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0