Äntligen....

Igår hände det inte så mycket faktiskt. Det var mer att ta det lungt, råkade också somna vid 5 tiden och vaknade vid 7 av att mamma ropade att jag inte fick sova. Hahaha! Var ganska slut igår iaf. Somnade tidigt och känner mig glad idag. Mitt deperimerande har nästan farit bort. *Yeeeah* Man blev ju ganska less på att hela tiden deppa och må dåligt.. Men nu har det som börjat ändra lite. *Skönt*

Idag händer det inget annat mer än att det är äntligen fredag och det betyder luleå. Det vart inge att vara hundvakt i helgen. *Synd* Jag som hade velat men det blir nästa gång iallafall.. =) Tänka på det har jag inte ännu heller varit och hälsat på helena och tojan. Måste skämmas lite nu. Nu hade jag tänkt att gå vidare och se när vi börjar.

Ha det bäst folket =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0