Lugn dag



Har varit en lugn dag för mig som är otroligt skönt. Ska mestadels ta det lung rästen av dagen/kvällen också. Var tidigare ut med molle också på en långpromenad över 1 timme. Mamma hade försökt ringa och när jag kommer in genpm dörren säger hon:
mamma. - Du har varit ute över en timme med Molle.
jag: Vadådå? nog skulle jag kunna gå längre.
Pappa: Hahaha, Jo det är bra att du går långt..

Int för jag gick så långt, kändes inte som det tycker jag.. Så kvällen för mig blir att vara hundvakt ikväll med. ska lägga mig nere på soffan och mysa framför tv och dricka te. *Mumms* Nu ska jag se om det är något på tv.

Ha det bäst


Kommentarer
Postat av: Emma

Hundvakt? Joo säkert, du var uppe i ditt rum hela tiden. ^^

2008-09-23 @ 22:31:48
URL: http://www.metrobloggen.se/Emlisch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0